fredag 25. november 2011

Juledekorasjon


For ikke lenge siden var jeg en tur i Oslo, for å være med på forelesning...da rakke jeg en tur innom favorittbutikken min, Norway Designs... og PAPIRGALLERIET! Det er så utrolig mye fint der. Kunne ikke dy meg og kjøpte litt papir som jeg skal lage juledekorasjoner av. Inspirert av Epla.
Det er ikke til å komme unna at juleforbereselsene er i gang her. Med nytt hus, og første året med juletre, er det en del å tenke på. Ikke minst ønske seg. Jeg har nå sett meg ut den perfekte juletrestjerna fra Georg Jensen (se her). Årets første pepperkaker er til og med allerede laget. Men ikke tro at huset er fullt av nisser, altså. De får vente til jula virkelig nærmer seg, og eksamen er unnagjort.
Skal legge ut bilder på hvordan julehuset skrider frem, jeg.  En stor del av gleden med jula, er jo å få pynte. Resten er kosen med alle de menneskene jeg er glad i.


Her er noen bilder av de ferdige papirdekorasjonene:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar